Tuesday, November 01, 2005

Sucks HP Line...

i dunno what happen to maxis. the best coverage kepala hotak dia, dah dua malam sik boleh call out, receive call & sms! tempat lain bleh plak! my dad call from KB dapat, from KL dapat. apakah bala yg menimpa kampungku!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Betulzzzzzz...teruk giler line..MAXIS..muahahaha..nak call marka kt jepun pn xleh..aparaaaaaaaaaaa

5:05 PM  

Post a Comment

<< Home